Möbelix

Möbelix logo Diskontní nábytek za minimální ceny. Nejlepší ceny nábytku jsou garantované a vše z nabídky je vystaveno v rozsáhlé ploše nákupního centra. 

Adresa

Möbelix
Kolbenova 50
190 00 Praha 9

Kontaktní údaje

Tel. 283 061 900
Email:

Mapa

Kde nás najdete

8 komentářů k “Möbelix”

  1. Luděk Dubovský říká:

    Dobrý den,
    musím se bohužel ohradit vůči Vašim službám a chování Vašeho personálu.V pondělí 12.10.2009 jsem zakoupil na Vaší prodejně ve Vysočanech konferenční stolek.Po vybalení v místě bydliště t.j.Uhříněves jsem zjistil,že chybí spojovací materiál.Po opětovném příjezdu na Vaši prodejnu cca.15 km mi pracovník reklamační služby nejen nechtěl vyhovět,ale zcela vážně se mne zeptal,zda-li v okolí mého bydliště se nenachází železářství,kde bych si mohl chybějící materiál zakoupit.Po mém naléhání mi přinesl šroubky a matky v hrsti ruky se sdělením,že toto není standardní reklamace.Po mém ohrazení,že požaduji originální balení mi vyhověno nebylo.Bohužel se domnívám,že tento postup Vašich pracovníků se neslučuje se vstřícností k zákazníkům.


  2. Petra Janoušková říká:

    Dobrý večer,
    chtěla jsem pochválit Váš personál za velmi kladné vystupování a chování k zákazníkovi, k mé osobě. Konkrétně mě obsluhoval pan Masik Ondřej…Byl velice příjemný a vstřícný i přes to že řešil několik zákazníků najednou. Doufám, že si svých zaměstnanců natolik Vážíte jako já. Děkuji s pozdravem P.J.


  3. tomas Tuma říká:

    Dobrý den,koupil jsem si u vás nábytek 23.7. na Kolbence a 29.7.ve Stodůlkách a objednal jsem si dopravu s tím, aby zboží přivezli současně.Dnes mi zboží opravdu přivezli ale jen část z Kolbenky kvůli 2 stokorunám o které se navýšila doprava a tudíž mi nemohli přivezt zboží najednou.Navíc jsem byl ujištěn (dnešní den 10.8.),že tuto splátku mám zaplatit dopravci,že je to s ním dohodnuté.Myslím že když si objednám zboží za 15 000kč mohlo být zboží dopraveno současně a částku 200 korun inkasovat při předání zboží,tak jak bylo dohodnuto.Takto musím čekat další 2 týdny na Vaše velmi chabé služby. Dále mě naštval velmi malý výskyt personálu na Kolbence a „přehazování“ si zákazníka jako horkého bramboru.Děkuji, ale od Vás si už jakkékoliv zboží rozhodně neobjednám.
    Trvám na vyjádření k této stížnosti a chci vědět jak budou účastíci této „nehody“ potrestáni.
    Ve svém nejbližším okolí Vám rozhodně udělám patřičnou „reklamu“.
    S pozdravem Tomáš Tůma


  4. Michaela Vykydalová říká:

    Hrůza a děs! Ani jeden kus nábytku do ložnice, který stál v přepočtu 60.000 ,– Kč nebyl vpořádku! Rozhodně se vyhnout obloukem. Zboží, které nám při výměně rozbalovali ve skladu totálně zdevastováno! Už nikdy. Píšeme nyní stížnost a požadujeme proplacení nafty a 50% slevu na celou ložnici. Tohle jsem ještě nezažila. Už druhý měsíc máme rozdělanou ložnici a nyní stále čekáme na výměnu čela postele!!


  5. miluše zelena říká:

    2.9.2012jsem zakoupila obývací stěnu
    comet3,při montáži jsme zjistili,že jeden díl chyběl na prodejně ve Vysočanech nám bylo zděleno,že na prodejně ve Stodůlkách jej mají a
    můžeme si tam autem dojet,což v 17:00 je otřesné a nebo,že nám jej do týdne přivezou na prodejnu Vysočany,když jsem řekla,že chci
    odstoupit od smlouvy a zboží vrátit,
    tak mi pan vedoucí oznámil,že ano,ale vrátí mi částku o 25% nižší
    nechápu proč já mám být trestaná
    když jsem řádně zalatila a nic neprovedla,co by poškodilo firmu.
    Opravdu žasnu nad péči o zákazníka.S poz­dravem zelena


  6. Kristýna říká:

    Přidávám svoji negativní zkušenost z obchodem Moebelix na Vysočanech. Loni jsme si objednali a předem zaplatili 2 noční stolky. Měly být dodány do 14 dnů. Nestalo se tak ani po dvou měsících. Při požadování navrácení peněz nám bylo řečeno, že to nejde, protože zboží je prý stále na cestě, ale nevědí kdy dorazí. Bylo nám nabídnuto, vybrat si jiné stolky, ale podstatně dražší. Jednání personálu bylo arogantní, jednali s námi jako kdyby chyba byla na naší straně. Po 2 letech jsme viděli v akčním letáku platným od 3.2. akci v tom samém obchodě,lustr za 259kč. V obchodě jsme byli 4.2., na místě byl jen vystavený lustr té samé značky za 299kč.Po zeptání na ten lustr vedoucího pracovníka nám bylo řečeno s velkou neochotou, že ty lustr ještě nemají, že budou za týden. Nejsme z Prahy, tak jsme chtěli vědět, jak je možné, že mají v letáku něco, co jim ještě nedorazilo na prodejnu. Nechali jsme si zavolat zástupce ředitele p. Kyselu, který se omluvil a řekl, že ty lustry měly jen 3 a už další nemají. Tím si trošku protiřečí s vedoucím personálem.Pan Kysela nám slíbil, že nám do druhého dne lustr sežene z pobočky v Liberci, že si pro něj máme přijet a že nám dá jako kompenzaci ještě poukázku v hodnotě 200kč na další nákup, aby se nám vykompenzovala zbytečná cesta. O pár hodin nám p. Kysela volal, že nám slevu dát nemůže.Můžete se spolehnout, že o vašem jednání a falešném lákání na akce ve vašem letáku se dozví celé naše okolí.


  7. Zdenka Kořínková říká:

    Vašim prodavačům by neškodilo školení„jak se chovat k zákazníkům“,ne­profesionalita a neochota u tří ze čtyř v Ústí nad Labem je moc,nemyslíte?Kon­krětně prodavačka u dětských pokojů a polic byla neochota sama dokonce se mi smála do očí,bohužel po tomhle zážitku už nikdy víc Mobelix.


  8. Radka Šimková říká:

    Dobrý den,

    ráda bych Vám popsala svojí zkušenost s firmou Möbelix.
    Dne 20.10.2015 jsem na prodejně objednala sedačku s potahem a dekorem dle vzorníku na zakázku a dobou dodání 6–8 týdnů.
    Nejen, že mě nikdo po celou dobu neinformoval o tom, že dojde k nějaké časové prodlevě, ale až po několikátém telefonátu jsem se sama 23.12. dopátrala informace, že sedačka nebude, prodejce prý za to nemůže, že nedostal žádné informace od výrobce v Polsku, jsou prý svátky a dodávka bude až 3. týden v lednu 2016.
    Domluvili jsme alespoň slevu 10% za pozdní dodávku.
    Tím to celé ale nekončí.
    Zabalené zboží jsme vyzvedli ve skladu v Praze a sami si ho odvezli domů (bydlíme mimo Prahu a cesta k nám není dobře dostupná).
    Po rozbalení jsme se nestačili divit.
    Provedení bylo s hnědým potahem, polštářky a bočnice měly být světlejší a s dekorem. Místo toho byly tmavě hnědé, koženkové (což přímo nesnáším) a celá sedačka působí smutně.
    Když jsem obratem volala zpět do Möbelixu setkala jsem se s neochotou a s tím, že nechápou co po nich vlastně chci a že mi někdo zavolá.
    Odpoledne mi zavolala slečna, podle hlasu zřejmě ta u které jsme původně objednávali a sdělila mi, že výměna za dekor který chceme může trvat 2 měsíce (což už známe).
    Po bližším ohledání jsme dále zjistili tyto nedostatky:
    Zadní strany sedaček bývají secvakané sponkami, což u křesla z jedné strany nebylo. A celá sedačka i křeslo měla mezi prošitími ještě původní stehovací nitě, které jsme museli vypárat a křeslo zezadu
    došít. Takže udělej si sám.
    Za více než jeden můj měsíční plat celkem síla.
    Mohu doložit i obrázky.
    Toto celé je pravda a není tedy důvod se nepodepsat.

    Šimková


Přidat komentář